fashionette


Nu ÄR jag tillbaka
January 10, 2010, 10:23 am
Filed under: Uncategorized

Jag har varit borta från bloggosfären så länge nu. Jag har känt mig övergödd och mätt på allt vad modebloggar heter. Allt jag tycks se är tusentals kloner av en och samma modebloggande blondin. Begreppet “mode” har gått från någonting vackert och dekadent till något som kittlar ens kräkreflex.

Därför börjar jag blogga igen. Inte om enbart mode, inte heller enbart om att konsumera. Jag startar något mer personligt den här gången. Lifestyleblogg med en twist. Jag hoppas att vi ses där.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

