fashionette


Vad händer hos Fashionette nu i veckan?
May 7, 2008, 5:35 pm
Filed under: Uncategorized

Ja. jag är ju som sagt hemma från Italien. Två resor, molto bene. Rom var som alltid smutsigt men vackert och Milano var rent och fint men vädret var förfärligt. Jag och J hängde mest i Brera som ligger ett stenkast från Il Duomo (domkyrkan). Där passade jag på att shoppa ihjäl mig inne på M.A.C.s probutik, köpa panini och minipizzor från lokala bagerier för ett par cent, promenera runt och njuta av atmosfären och äta världens godaste risotto (en sådan man hittar ute förstås, hemlagad italiensk mat slår allt) på en trevlig restaurang. Vi var även i Florens. Åk dit, det är så himla vackert.

Förutom det så är det helstressigt i skolan just nu, men jag smider även planer på att öppna en webshop. Den som väntar på något gott…


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

