fashionette


Rachels nya lugg
February 26, 2008, 7:26 pm
Filed under: Beauty, Fashion, Get the look, Uncategorized

Vad tycker ni? Hit eller miss? Jag har väntat jättelänge på att Rachel Bilson ska klippa lugg, och nu har det ju tydligen hänt. Jag var själv på väg att klippa lugg igen för några veckor sedan men jag fegade ur. Jag har haft lugg i flera år och nu har den äntligen blivit jämnlång med resten av håret, och det är ju sjukt skönt. Men alla hollywooddonnor som nyss har klippt lugg har ju alla varit sjukt snygga i det. Solklar hit från min sida iallafall, lugg är fint, kolla bara på Elin Kling!


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

