fashionette


Alla hjärtans dag
February 14, 2008, 7:23 pm
Filed under: Beauty, Fashion, Shopping, Shops, Uncategorized

Hej,

Jag har iochförsig varit hemma i några dagar nu. Malmö var superbt. Idag är det alla hjärtans dag. Jag tycker inte riktigt om alla hjärtans dag, för jag tycker det är löjligt att få folk som inte har en käresta att känna sig illa till mods. Idag fick jag iochförsig en väldigt söt chokladask från min pojkvän, och det räcker gott och väl.

Jag tycker att alla hjärtans dag mest är en jobbig och kommersiell dag. Det är bara idag folk är snälla mot varann. Det tycker jag att de ska vara hela tiden.

Idag köpte jag förresten en finfin blommig sjal på H&M (bild kommer imorgon!), och imorgon ska jag inhandla en söt liten jeansväst från samma butik som jag har spanat in ett tag nu.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

