fashionette


usch
January 24, 2008, 5:47 pm
Filed under: Fashion, Shopping, Uncategorized

Kul, jag är magsjuk. IGEN. Jag tror det iallafall.
Har iallafall varit en sväng på gymmet idag, skönt.

Jag vill handla en massamassa kläder, min garderob känns som ett stort svart hål, typ. Problemet är att jag inte hittar något som tilltalar mig, jag är loaded men ändå hittar jag inte ett skit som jag vill köpa. Letat som en galning efter de perfekta stövlarna, t.ex.

Inspiration har jag dock, just nu inspireras jag mest av Rachel Bilson. Fast det kanske jag alltid gör, jag vet inte varför men det känns som att hon är min stiltvilling eller något. Allt hon har på sig älskar jag, och jag klär mig omedvetet jävligt likt henne. Jaja.

Men allt jag vill ha nu är vår.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

