fashionette


Whine
January 17, 2008, 3:43 pm
Filed under: Beauty, Fashion

Jag känner mig typ som en vandrande sjukdom. Jag är nästan alltid krasslig, och det är sjukt irriterande. Imorse vaknade jag med världens huvudvärk så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan. Usch.

Jag är verkligen så sjukt trött på det Svenska vädret just nu, jag vill nog inget hellre än att resa bort (förutom att kunna köpa den där fina väskan jag inte får tag på någonstans). Två resor till italien blev inplanerade för längesedan, I mars drar jag till fina Rom (utan tvekan en av mina favoritstäder) och I april till Milano med min pojkvän. Tips mottages gärna, jag har faktiskt aldrig varit i just Milano, men det ska bli svinroligt.

Förutom att vädret är kasst så känner jag mig så sjukt oinspirerad och ofräsch. Jag har tillochmed – hör och häpna – börjat använda brun utan sol. Jag blir ju brunare, men det hade varit roligare om man faktiskt hade känt sig som någon som just kommit hem från en treveckorssemester i Brasilien.

Suck, vill gärna se lika fräsch och pigg ut som snygga Hilary Rhoda.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

