fashionette


Men hej
December 12, 2007, 11:14 am
Filed under: Uncategorized

Jag tog bort mitt anti-pälsinlägg, kände att jag verkade vara lite för mycket på krigsstigen. Jag är egentligen väldigt from, haha.

Och yes, jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag är usel på att blogga. Därför snodde jag ett test från söta bloggaren rar, så att ni får lära känna mig lite bättre virtuellt.

Har du pojkvän/flickvän? Ja.
Är du kär? Ja.
Hur tidigt stiger du upp? Beror på när jag börjar och när jag gick och lade mig kvällen innan. Älskar dock att sova.
Vem/vilka vet mest om dig? N & J.
Gillar du att slåss? Det vet jag inte, men jag skulle tippa på att det inte är min kopp te.
Vad ska du göra ikväll? Plugga.
Har du utländska föräldrar? Ingen som är född i utlandet.
Var har du ont? Just nu ingenstans, tog nyss en värktablett.
Är du bra på att måla? Yes.
Vem kramade du senast? Min hund.
Vad längtar du till? Jul och nyår.
Sparare eller slösare? Jag tror alla är lite både och, det är iallafall jag.
Bio eller promenad? Popcorn och en bra film tackar väl ingen nej till.
Är du kittlig? Hysteriskt kittlig.
Rädd för insekter? Det är ju det vidrigaste som finns.
Anser du att du är stark? Jag är rätt klen, tyvärr.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Min pojkvän.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Åt frukost.
Vad har du druckit idag? Knappt något alls (vatten dvs).
Vad var det senaste du åt? Soppa.
Vad var det senaste du köpte? Sjal, hudkräm och hårinpackning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaa. Nej.
Favoritklädsel? Klänning, kofta, stövlar.
Vad gör dig glad just nu? Jag är sjuk så jag får må kasst med all rätt, haha.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött, illamående.
Sommarplaner: Planerna jag har sträcker sig mer till våren, då blir det en massa resor!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vara osynlig såklart!
Gillar du att sjunga? Jag är faktiskt riktigt bra på att sjunga, jag är dock så blyg att jag föredrar att sjunga när jag är själv, haha.
Vad längtar du mest efter just nu? Jul, nyår och att få en fin väska.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

