fashionette


Miu Miu
September 21, 2007, 8:59 am
Filed under: Uncategorized

 dromvaskan.jpg

Mitt favoritmärke Miu Miu har gjort min drömväska. Jag vet inte vad jag ska ta mig till om jag inte får den. Verkligen sjukt jobbigt.

Någon som har några tusenlappar liggandes?


2 Comments so far
Leave a comment

Ska du börja uppdatera lite oftare nu (äntligen)?😉

Comment by Michaela

Haha, ja, jag tänkte det. Har haft bloggtorka i några månader, men nu är jag back on track.😀

Comment by v




Leave a Reply

