fashionette


Lördag
May 12, 2007, 6:00 am
Filed under: Uncategorized

Oh vad nyttig jag är. Sitter och äter Cheeze Cruncherz och dricker Coca Cola Zero 8 på morgonen, Oh well.

Idag är en dag i second hand-shoppingens tecken, hoppas jag fyndar något. Jag är verkligen usel på att hitta saker second hand. Eller så beror det bara på att jag vägrar lägga ut dyra pengar på fina grejer som trots allt är begagnade. Det skall vara billigt.


3 Comments so far
Leave a comment

Håller tummarna för att du fyndar idag!!! Själv sitter man i skolans labb och ska kolla lite jordprover. Tar hellre din planerade dag he he he

Comment by beautybible

Den senaste tidens hype gällande second hand har ju dessvärre inte enbart varit av godo. Ett större utbud till trots, inte är det vidare kul att priserna har trissats upp så pass mycket. Tacka vet jag mindre städer där man fortfarande kan göra fynd.

Comment by tillvaron

ååh när skaru hämta den rå? =D vad roligt!!

Comment by Lejla




Leave a Reply

