fashionette


Language
February 27, 2007, 6:05 pm
Filed under: Uncategorized

Should I continue to keep this an english blog or should I write in both swedish AND english? Sure, It would take some extra time, but I wanna keep my readers happy. Really need your opinions.

xoxo

fashionette


6 Comments so far
Leave a comment

För mig spelar det ingen roll. Puss.

Comment by Kerstin

spelar ingen roll!

Comment by Sigrid

Gör som du vill, men gärna lite bilder på dina outfits och så🙂

Comment by Linn

kerstin & sigrid: har fortfarande riktigt inte bestamt mig, men det lutar at att borja skriva pa svenska ocksa (nar jag har fatt tillbaka min dator som har ett svenskt tangentbord)🙂

Linn: aa, det ska jag, har bara varit lite lat pa sistone. Kanns som om man klar sig sa trakigt nu nar det ar vinter, haha.🙂

Comment by fashionette

Alla förstår väl ändå. Verkar bara tidsödande.

Comment by Capucine

Jo, precis, men jag tankte bara att det finns val de som liksom inte riktigt orkar lasa en blogg pa engelska, men jag vill att alla ska kunna lasa min blogg.

Comment by fashionette




Leave a Reply

