fashionette


Filippa K
January 10, 2007, 11:45 pm
Filed under: Fashion, Uncategorized

And I so wanna go to the Filippa K fashion show tomorrow…


5 Comments so far
Leave a comment

Ja, jag med. Suck.

Comment by Kerstin

ja, ibland är livet bra orättvist. Får kika på ytligheters och hotspots bilder från visningen imorgon istället, alltid något🙂

Comment by fashionette

Jag kan också tänka mig att gå,
undra om nån tänker bjuda mig i sista sekunden…

Comment by yeh-yeh girl

jag med!

Comment by emma

Oh! very Twiggy like.
Men det är väl lite vågat att ha hennes frisyr.

Comment by c*u*t




Leave a Reply

